Usein kysyttyä

Adressin tilaus, kirjoitus ja lähettäminen

www.muistaminen.fi

Mistä adressin/korusähkeen tilaus tapahtuu?

  • Adressin tai korusähkeen ostaminen: Muistaminen.fi
  • Adressin/korusähkeen tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat verkkokauppamme kautta.
  • Emme ota vastaan puhelintilauksia.

Mitä adressi-/korusähketoimitus sisältää?

  • Lähetys sisältää kotimaisen adressikokoisen (A4) taittokortin eli kannen, A3-kokoisen sisälehden teksteilläsi, C4-kokoisen kirjekuoren sekä toimituksen kotimaahan tai ulkomaille tavallisena kirjeenä tai pikakirjeenä (pl. sähköiset tuotteet). 

Miten korusähke/suruadressi tilataan, mitä siihen kirjoitetaan, jne.?

Kuka voi tilata verkkokaupastanne adressin/korusähkeen?

  • Palvelustamme voivat tilata kaikki, yksityisasiakkaat sekä yritys- ja yhteisöasiakkaat Suomesta ja ulkomailta.

Painetaanko adressin kanteen tuotekuvissa alakulmassa näkyvä lippu?

  • Ei paineta. Liput ovat kertomassa millä kielellä kansiteksti on adressissa, esim. oheisessa valittu suomenkielinen kansi.
Lähetä kotimainen osanotto helposti netistä hautajaisiin.
Suruadressi: Joutsenen ilta (FIN)

Painetaanko adressiin/korusähkeeseen verkkokaupan otsikot (Kirjoita värssy, Teksti ja lähettäjä(t), jne.)

  • Ei paineta. Adressin/korusähkeen sisälehteen painetaan vain kyseisiin kenttiin asiakkaan mahdollisesti valitsema värssy sekä asiakkaan kirjoittamat tekstit. Kirjekuoreen painetaan annettu vastaanottaja ja toimitusosoite.

Miten tilaus maksetaan?

  • Maksaminen tapahtuu turvallisesti pankkien ja luottolaitosten omilla sivuilla, jolloin tiedot on suojattu SSL (Secure Sockets Layer) -suojausjärjestelmällä.
  • Verkkomaksu: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Visa (Nets), MasterCard (Nets), American Express (Nets), MobilePay).
  • PayPal -tiliä käyttäen.
  • Yritys- ja yhteisöasiakkaille maksutapoina ovat myös Yrityslaskutus tai Kuukausilaskutus. Laskutamme ensisijaisesti verkkolaskuna. Laskutus ei edellytä erillistä sopimusta.
  • Lisätietoa maksutavoistamme: Maksutavat

Maksan tilaukseni PayPal-tiliä käyttäen, mihin osoitteeseen adressi/korusähke toimitetaan?

  • Adressit/korusähkeet toimitetaan aina tilauksessa kassalla annettuun toimitusosoitteeseen. Emme huomioi tilaajan PayPal-tilien osoitteita.

Mihin osoitteeseen adressi/korusähke toimitetaan?

    • Vastaanottajan tiedot annetaan kassavaiheessa vastaanottaja ja toimitusosoite -kenttiin (pl. sähköiset tuotteet sekä monilähetystuotteet). Mikäli se jätetään täyttämättä, tilaus toimitetaan tilaajan osoitteeseen.

    Haluan tilata adressin/korusähkeen omaan osoitteeseeni ja toimittaa sen eteenpäin itse. Miten toimin?

    • Täyttäkää kassalla vaaditut tilaajan tiedot (l. osoite, johon haluatte tilauksen toimitettavan) ja jättäkää vastaanottaja ja toimitusosoite -kentät täyttämättä. Näin toimitusosoitteeksi aktivoituu tilaajan oma osoite.
    • Voitte myös lisätä korjauspyyntö-kenttään tiedon, että tilaus on tarkoitettu toimitettavaksi teille itsellenne.

    Onko adressin/korusähkeen jakelu vastaanottajalle mahdollista tilauspäivänä?

    Mitä tilaajan tiedot-kenttiin kirjoitetaan?

    • Tilaajan eli asiakkaan omat tiedot.
    • Järjestelmän vaatimia asiakastietoja ovat sähköpostiosoite (tilaus- ja toimitusvahvistusta varten), etu- ja sukunimi sekä postiosoite, postinumero ja -toimipaikka.
    • Yritystilauksiin lisäksi: Yritysnimi ja y-tunnus.

    Tein tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta sähköpostiini. Miksi?

    • Varmista ensin, että olet suorittanut tilauksesi loppuun; siirtynyt ostoskorista kassalle, täyttänyt vaaditut tilaajan tiedot, valinnut toimitus- ja maksutavan, hyväksynyt toimituksen sekä painanut Tilaa -painiketta sekä suorittanut maksun.
    • Olethan tarkistanut, ettei sähköpostisi ole täynnä sekä tarkistanut sähköpostisi Roskapostit-kansion.
    • Mikäli olette tehneet kuten edellä, mutta ette ole saaneet tilausvahvistusta, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme: Ota yhteyttä.

    Huomasin tekemässäni adressi-/korusähketilauksessa virheen. / Haluan tehdä muutoksen tekemääni adressi-/korusähketilaukseen.

    • Ilmoita haluamasi korjaus/muutos selkeästi ja mahdollisimman pian tilauksesta, vastaamalla sähköpostitse saamaasi tilausvahvistukseen.


    Jos et löytänyt kysymykseesi vastausta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme oheisella lomakkeella

    • Asiakaspalvelumme vastaa sähköpostin välityksellä, joten kerro asiasi ja anna vastaustamme varten toimiva sähköpostiosoitteesi. Tarkista, että annat sähköpostiosoitteesi oikein.
    • Adressien ja korusähkeiden tilaus ja maksu tapahtuvat verkkokauppamme kautta (emme ota vastaan puhelintilauksia).

    Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen *

    Yhteystiedot

    Paalumedia Oy
    Y-tunnus 0971446-4
    Since 1994

    Asiakaspalvelu:
    myynti@paalumedia.fi
    www.suru.fi
    0971446-4



    Tuotemerkit