Usein kysyttyä

Kuka voi tilata verkkokaupastanne adressin/korusähkeen?

  • Palvelustamme voivat tilata yksityisasiakkaat sekä yritys- ja yhteisöasiakkaat Suomesta ja ulkomailta.

Mistä adressin/korusähkeen tilaus tapahtuu?

  • Adressin/korusähkeen tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat verkkokauppamme kautta.
  • Emme ota vastaan puhelintilauksia.

Mitä adressi- /korusähketoimitus sisältää?

  • Lähetys sisältää adressikokoisen taittokortin, A3-kokoisen sisälehden teksteilläsi, C4-kokoisen kirjekuoren sekä toimituksen.

Painetaanko adressin kanteen tuotekuvissa alakulmassa näkyvä lippu?

  • Ei paineta. Liput ovat kertomassa millä kielellä kansiteksti on adressissa, esim. oheisessa valittu suomenkielinen kansi.

Painetaanko adressiin/korusähkeeseen verkkokaupan otsikot (Kirjoita värssy, Teksti ja lähettäjä(t), jne.)

  • Ei paineta.

Adressi/korusähke ei siirry ostoskoriin (l. Ostoskorisi on tyhjä). Miksi?

  • Tekstikenttiin voi lisätä vain kirjoitettua tekstiä (ei kuvia, emojeita, symboleja, tms.). Mikäli lisäät muuta kuin tekstiä, tuote ei aina siirry ostoskoriin.
  • Verkkokauppamme käyttää evästeitä ja ne ovat tarpeellisia joidenkin palveluiden asianmukaiselle toimimiselle, kuten ostoskorin tallentumiselle. Mikäli olet kieltänyt selaimen evästeiden käytön, tuote ei tallennu ostoskoriin, jolloin ostaminen ei ole mahdollista. 

Evästeiden käyttöä voit hallita selaimen asetuksista, esim. Google Chrome -selaimesta kohdasta Asetukset -> Lisäasetukset -> Sisältöasetukset (Tietosuoja-osio) -> Evästeet.

Lisätietoa: Evästeet.

Mitä värssy- sekä teksti ja nimet-kenttiin voi kirjoittaa?

  • Ko. kenttiin voi lisätä vain tekstiä (ei kuvia, emojeita, symboleja, tms.).
  • Mikäli lisäät muuta kuin tekstiä, tuote ei siirry ostoskoriin.

Miten tilaus maksetaan?

  • Verkkomaksuna: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, POP, Nooa, Aktia, Säästöpankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay sekä VISA, Mastercard, Diners Club, American Express ja JCB).
  • PayPal -tiliä käyttäen.
  • Yritys- ja yhteisöasiakkaille maksutapoina ovat myös Yrityslaskutus tai Kuukausilaskutus. Laskutamme ensisijaisesti verkkolaskuna. Laskutus ei edellytä erillistä sopimusta.
  • Lisätietoa maksutavoistamme: Maksutavat

Onko maksaminen verkkokaupassanne turvallista?

  • Kyllä on turvallista. Maksaminen tapahtuu pankkien ja luottolaitosten omilla sivuilla, jolloin tiedot on suojattu SSL (Secure Sockets Layer) -suojausjärjestelmällä. Lisätietoa: Maksutavat.

Maksan tilaukseni PayPal-tiliä käyttäen, mihin osoitteeseen adressi/korusähke toimitetaan? 

  • Adressit/korusähkeet toimitetaan aina tilauksessa annettuun toimitusosoitteeseen. Emme huomioi asiakkaiden PayPal-tilien osoitteita.

Onko adressin/korusähkeen jakelu vastaanottajalle mahdollista tilauspäivänä? 

  •  Ei ole.

Mihin osoitteeseen adressi/korusähke toimitetaan? 

    • Adressi/korusähke toimitetaan kassalla annettuun Toimitusosoitteeseen (tai Tilaajan tietojen osoitteeseen).

    Haluan tilata adressin/korusähkeen omaan osoitteeseeni ja toimittaa sen eteenpäin itse. Miten toimin?

    • Voitte halutessanne jättää sisälehden Värssy- sekä Teksti ja nimet-kentät tyhjiksi. 
    • Täyttäkää kassalla vaaditut tilaajan tiedot normaalisti (l. osoite, johon haluatte tilauksen toimitettavan) ja jättäkää erillinen toimitusosoite täyttämättä. 
    • Voitte myös lisätä Korjauspyyntö-kenttään tiedon, että tilaus on tarkoitettu toimitettavaksi teille itsellenne.

    Mitä tilaajan tiedot-kenttiin kirjoitetaan?

    • Tilaajan eli asiakkaan omat tiedot.
    • Järjestelmän vaatimia asiakastietoja ovat sähköpostiosoite (tilaus- ja toimitusvahvistusta varten), etu- ja sukunimi sekä postiosoite, postinumero ja -toimipaikka ja puhelinnumero.

    Mistä tiedän, että tilaukseni on onnistunut?

    • Kun olet täyttänyt kassalla vaaditut kentät ja suorittanut tilauksesi maksun onnistuneesti, saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen. 
    • Kun tilauksenne on käsitelty, saatte myös toimitusvahvistuksen antamaanne sähköpostiosoitteeseen.
    • Varmista, että ilmoitat sähköpostiosoitteesi oikein tilatessasi!

    Tein tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta sähköpostiini. Miksi?

    • Varmista ensin, että olet suorittanut tilauksesi loppuun; siirtynyt ostoskorista kassalle, täyttänyt vaaditut tilaajan tiedot, valinnut toimitus- ja maksutavan, hyväksynyt toimituksen sekä painanut Tilaa -painiketta. 
    • Olethan tarkistanut, ettei sähköpostisi ole täynnä sekä tarkistanut sähköpostisi Roskapostit-kansion.
    • Mikäli olette tehneet kuten edellä, mutta ette ole saaneet tilausvahvistusta, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme: Ota yhteyttä.

    Huomasin tekemässäni adressi-/korusähketilauksessa virheen. / Haluan tehdä muutoksen tekemääni adressi-/korusähketilaukseen.

    • Ilmoita haluamasi korjaus/muutos selkeästi ja mahdollisimman pian tilauksesta, vastaamalla sähköpostitse saamaasi tilausvahvistukseen.

    Miten suruadressi tilataan, mitä siihen kirjoitetaan, jne.?

    Jos et löytänyt kysymykseesi vastausta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme oheisella lomakkeella:

    • Asiakaspalvelumme vastaa sähköpostin välityksellä, joten kerro asiasi ja anna vastaustamme varten toimiva sähköpostiosoitteesi. Tarkista, että annat sähköpostiosoitteesi oikein.
    • Adressien ja korusähkeiden tilaus ja maksu tapahtuvat verkkokauppamme kautta (emme ota vastaan puhelintilauksia).

    Lähettämiäsi tietoja käytetään yhteyden­otto­pyyntöön vastaamiseen .

    Yhteystiedot

    Paalumedia Oy
    Y-tunnus 0971446-4
    Since 1994

    Asiakaspalvelu:
    myynti@paalumedia.fi
    www.suru.fi
    0971446-4



    Suru.fi

    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot


    Korusähkeiden ja adressien tuotanto ja toimitustavat:


    Painamme asiakkaan tilaamat yksilölliset adressit ja korusähkeet sekä toimitamme ne asiakkaan valitsemalla toimitustavalla vastaanottajalle. Tilaus sisältää kokonaisuudessaan seuraavaa: tilaajan valitseman kuvallisen kartonkikannen, sisälehden tekstitykset sekä toimitustavan vaatimat pakkaukset ja osoitemerkinnät toimitusmaksuineen. 

    Toimitus tapahtuu Posti Oyj:n toimesta vastaanottajalle. 
    Tilaaja sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Emme vastaa virheellisesti tai puutteellisesti täytettyjen toimitustietojen, (jakeluosoite, postinumero, sähköpostiosoite jne.) emmekä jakelijoiden aiheuttamista viivästyksistä.

    Viivästysten selvitystyö:
    Ilmenneistä "Viivästystapauksista" teemme kyselyt asiakkaidemme puolesta jakelijoillemme ja välitämme saamamme jakelijoiden vastaukset omille asiakkaillemme. 


    Korvaukset:
    Viivästysten aiheuttamissa mahdollisissa korvausasioissa noudatamme jakelijoiden korvauskäytäntöjä l. mikäli asiakkaamme hakee meiltä korvausta jakelun viivästyksestä, niin me haemme korvauksen jakelijalta ja korvaamme jakelijan meille mahdollisesti korvaaman summan täytenä asiakkaallemme.


    PRIORITY-TOIMITUS SUOMEEN  8 €


    Postitetaan samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta.
    Posti Group Oyj:n jakelulupaus: Jaetaan vastaanottajalle pääsääntöisesti toisena arkipäivänä ja viimeistään kolmantena arkipäivänä postittamisesta (ma-pe).

    EXPRESS-TOIMITUS SUOMEEN 13 €


    Postitetaan samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta.
    Posti Group Oyj:n jakelulupaus: Jaetaan vastaanottajalle perusjakelussa pääsääntöisesti seuraavana tai viimeistään toisena arkipäivänä postittamisesta (ma-pe).

    PRIORITY-TOIMITUS ULKOMAILLE 10 €


    Postitetaan samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta. Postin kuljetusaika-arviot postituksesta: Eurooppa 3–6 työpäivää, muu maailma 4–10 työpäivää (ma-pe).

    EXPRESS-TOIMITUS ULKOMAILLE 17 €


    Postitetaan samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta. Postin kuljetusaika-arviot postituksesta: Eurooppa 2–5 työpäivää, muu maailma 3–8 työpäivää (ma-pe).


    EMAIL-TOIMITUS:  

    0,00 €

    Sähköinen versio sähköpostitoimituksella

    Korusähke tai Adressi toimitetaan sähköisesti JPEG-tiedostoina tilauksessa ilmoitettuun tilaajan ja halutessanne myös suoraan vastaanottajan sähköpostiosoitteeseen.

    Esim. Sähköinen versio Adressista: Adressi FIN, Kansi: Jäämarjat, sisälehden malliteksteillä.
    Esim. Sähköinen versio Korusähkeestä: Kansi: Hetki, sisälehden malliteksteillä.

    Hinnat

    Hinnat pitävät sisällään 24 % arvonlisäveron.
    Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.


    Kysymykset

    Jos sinulla on kysyttävää, kts. Usein kysyttyä tai ota yhteyttä meihin sähköpostilla: myynti@paalumedia.fi tai Ota yhteyttä asiakaspalveluumme -lomakkeella.


    Paalumedia Oy Internet- ja painopalveluita vuodesta 1994
    Y-tunnus 0971446-4