Adressit ja Korusähkeet Sympati kort och Lyxtelegram Sympathy cards and Telegrams Muistaminen.fi

Kuka voi tilata verkkokaupastanne adressin/korusähkeen?

  • Palvelustamme voivat tilata yksityisasiakkaat sekä yritys- ja yhteisöasiakkaat.

Mistä adressin/korusähkeen tilaus tapahtuu?

  • Adressin/korusähkeen tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat verkkokauppamme kautta.
  • Emme ota vastaan puhelintilauksia.

Mitä adressi- /korusähketoimitus sisältää?

  • Lähetys sisältää adressikokoisen taittokortin, A3-kokoisen sisälehden teksteilläsi, C4-kokoisen kirjekuoren sekä toimituksen.

Adressi/korusähke ei siirry ostoskoriin (l. Ostoskorisi on tyhjä). Miksi?

  • Tekstikenttiin voi lisätä vain kirjoitettua tekstiä (ei kuvia, emojeita, symboleja, tms.). Mikäli lisäät muuta kuin tekstiä, tuote ei aina siirry ostoskoriin.
  • Verkkokauppamme käyttää evästeitä ja ne ovat tarpeellisia joidenkin palveluiden asianmukaiselle toimimiselle, kuten ostoskorin tallentumiselle. Mikäli olet kieltänyt selaimen evästeiden käytön, tuote ei tallennu ostoskoriin, jolloin ostaminen ei ole mahdollista. 

Evästeiden käyttöä voit hallita selaimen asetuksista, esim. Google Chrome -selaimesta kohdasta Asetukset -> Lisäasetukset -> Sisältöasetukset (Tietosuoja-osio) -> Evästeet.

Lisätietoa: Evästeet.

Mitä värssy- sekä teksti ja nimet-kenttiin voi kirjoittaa?

  • Ko. kenttiin voi lisätä vain tekstiä (ei kuvia, emojeita, symboleja, tms.).
  • Mikäli lisäät muuta kuin tekstiä, tuote ei siirry ostoskoriin.

Painetaanko adressin kanteen tuotekuvissa alakulmassa näkyvä lippu?

  • Ei paineta. Liput ovat kertomassa millä kielellä kansiteksti on adressissa, esim. oheisessa valittu suomenkielinen kansi.

Miten tilaus maksetaan?

  • Verkkomaksuna: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa (Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, POP, Nooa, Aktia, Säästöpankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay sekä VISA, Mastercard, Diners Club, American Express ja JCB).
  • PayPal -tiliä käyttäen.
  • Yritys- ja yhteisöasiakkaille maksutapoina ovat myös Yrityslaskutus tai Kuukausilaskutus. Laskutamme ensisijaisesti verkkolaskuna. Laskutus ei edellytä erillistä sopimusta.
  • Lisätietoa maksutavoistamme: Maksutavat

Onko maksaminen verkkokaupassanne turvallista?

  • Kyllä on turvallista. Maksaminen tapahtuu pankkien ja luottolaitosten omilla sivuilla, jolloin tiedot on suojattu SSL (Secure Sockets Layer) -suojausjärjestelmällä. Lisätietoa: Maksutavat.

Onko adressin/korusähkeen jakelu vastaanottajalle mahdollista tilauspäivänä? 

Milloin tilaukseni on vastaanottajalla?

  • Arkipäivisin (ma-pe, ei arkipyhinä) ennen klo 15.00 tilatut adressit/korusähkeet postitetaan tilauspäivänä. Muutoin adressit/korusähkeet postitetaan tilausta seuraavana arkipäivänä (ma-pe, ei arkipyhinä). 
  • Postituksen jälkeen jakelu vastaanottajalle tapahtuu Posti Oyj:n toimesta, tilaajan valitseman toimitustavan ja hyväksymän toimitusehdon mukaisesti (kts. Posti Oy:n jakelulupaukset: Toimitusehdot -sivulta tai tilauksen yhteydessä).
  • Tilaus on käsitelty, kun saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen.

Mihin osoitteeseen adressi/korusähke toimitetaan? 

  • Adressi/korusähke toimitetaan Vastaanottaja(t)-kenttään annettuun osoitteeseen.

Haluan tilata adressin/korusähkeen omaan osoitteeseeni ja toimittaa sen eteenpäin itse. Miten toimin?

  • Täyttäkää vaaditut tilaus- ja asiakastiedot normaalisti. Ilmoittakaa Vastaanottaja(t)-kenttään oma osoitteenne. Voitte halutessanne jättää Värssy- sekä Teksti ja nimet-kentät tyhjiksi.
  • Voitte myös lisätä kassavaiheessa Korjauspyyntö-kenttään tiedon, että tilaus on tarkoitettu toimitettavaksi teille itsellenne.

Maksan tilaukseni PayPal-tiliä käyttäen, mihin osoitteeseen adressi/korusähke toimitetaan? 

  • Adressit/korusähkeet toimitetaan aina tilauksessa annettuun Vastaanottaja(t)-kentän osoitteeseen. Emme huomioi asiakkaiden PayPal-tilien osoitteita.

Voinko tilata adressin/korusähkeen myös ulkomaille?

  • Kyllä voit. Adressin/korusähkeen voit tilata Suomen lisäksi kaikkialle maailmaan.

Mitä asiakastiedot-kenttiin kirjoitetaan?

  • Asiakkaan eli tilaajan omat tiedot, kuten sähköpostiosoite, johon tilaus- ja toimitusvahvistukset toimitetaan.
  • Järjestelmän vaatimia asiakastietoja ovat sähköpostiosoite, etu- ja sukunimi sekä postiosoite, postinumero ja -toimipaikka.

Mistä tiedän, että tilaukseni on onnistunut?

  • Kun olet suorittanut tilauksen sekä maksun onnistuneesti, saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen. 
  • Kun tilauksenne on käsitelty, saatte myös toimitusvahvistuksen antamaanne sähköpostiosoitteeseen.
  • Varmista, että ilmoitat sähköpostiosoitteesi oikein tilatessasi.

Tein tilauksen, mutta en saanut tilausvahvistusta sähköpostiini. Miksi?

  • Varmista ensin, että olet suorittanut tilauksesi loppuun; siirtynyt ostoskorista kassalle, täyttänyt vaaditut asiakastiedot, valinnut toimitus- ja maksutavan, hyväksynyt toimituksen sekä painanut Tilaa -painiketta. 
  • Olethan tarkistanut, ettei sähköpostisi ole täynnä sekä tarkistanut sähköpostisi Roskapostit-kansion.
  • Mikäli olette tehneet kuten edellä, mutta ette ole saaneet tilausvahvistusta, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme: Ota yhteyttä.

Huomasin tekemässäni adressi-/korusähketilauksessa virheen. / Haluan tehdä muutoksen tekemääni adressi-/korusähketilaukseen.

  • Ilmoita haluamasi korjaus/muutos selkeästi ja mahdollisimman pian tilauksesta, vastaamalla sähköpostitse saamaasi tilausvahvistukseen.

Miten suruadressi/korusähke tilataan, mitä siihen kirjoitetaan, jne.?

Back to Top